Punctul de lucru reprezinta spatiul, distinct de sediul social, unde societatea urmeaza sa-si desfasoare activitatea economica, lucrativa.
Punctul de lucru se inregistreaza in baza unui act de spatiu, care poate consta fie intr- un act de proprietate ( in cazul in care societatea este proprietara a spatiului respectiv ), fie intr-un contract incheiat intre societate si un alt proprietar, contract care poate fi de inchiriere ( subinchiriere ), de comodat sau un contract de asociere in participatiune.
Atentie!!!
1. In cazul in care incheiati un contract de inchiriere ( subinchiriere ) cu un proprietar persoana fizica acesta trebuie inregistrat la Administratia Financiara pentru luarea in evidenta.
2. In cazul in care incheiati un contract de inchiriere ( subinchiriere ) cu un proprietar persoana juridica nu este necesara inregistrarea acestuia la Administratia Financiara, fiind suficienta simpla semnare si stampilare a acestuia.
3. In situatia in care spatiul destinat punctului de lucru este un apartament intr-un cladire de locuinte ( bloc ) este obligatorie obtinerea acordurilor de functionare, si anume :
– Acordul Asociatiei de Proprietari / Locatari, reprezentata de catre Presedintele Asociatiei;
– Acordul proprietarilor vecini direct afectati de rezultatele activitati pe care urmeaza sa o desfasurati, si anume, vecinul de sus/jos/stanga/dreapta.
In legatura inregistrarea acestei mentiuni, echipa noastra va sta la dispozitie pentru:
– conceperea,redactarea si atestarea contractului ce va sta la baza inregistrarii punctului de lucru;
– conceperea si redactarea Hotararii Adunarii Generale a Asociatilor / Deciziei Asociatului Unic;
– conceperea, redactarea si atestarea actului aditional la actul constitutiv;
– actualizarea actului constitutiv al societatii in conformitate cu ultimele modificari;
– depunerea dosarului complet la Registrul Comertului in vederea operarii modificarii;
Va rugam sa ne contactati pentru mai multe detalii.